Teslimat
Siparişinizin durumuna Siparişlerim bölümündeki Sipariş Detayı butonundan ulaşabilirsiniz. Siparişinizdeki tüm ürünlerin durumu ilgili satırlarda ayrı ayrı belirtilmektedir. Siparişinizin tedarik sürecinde, Sevk edilmiş veya İptal edilmiş olup olmadığını bu alandan takip edebilirsiniz.
Siparişleriniz Yurt İçi Kargo ile sevk edilmektedir. Sipariş Takip numarasını Sipariş Detayı sayfasında bulabilir ve üzerine tıklayarak Yurtiçi Kargo sisteminden siparişinize ait güncel bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çok sayıda ürünü aynı sipariş içinde almış olabilirsiniz. Tedarik sürecindeki farklılıklara göre ürünler adresinize farklı tarihlerde ayrı kargolar şeklinde gönderilebilir. Bununla ilgili güncel bilgiler e-posta adresinize ve Sipariş Detayı sayfasına yansıtılacaktır.
Yurt İçi Kargo ile adresinize kadar gönderilen ürünleri kontrol etmeden teslim almayınız. Taşıma esnasında kırılma ihtimali olan bir ürün sipariş ettiyseniz mutlaka koli içeriğini kontrol edin. Gelen ürün adetlerini ve fatura üzerinde yazan rakamları da kontrol ederek teslimat evrakını imzalayınız.
Yurtiçi Kargo teslimat yetkilisi tarafından, önceden belirlediğiniz teslimat adresinde bulunmamanız durumunda siparişinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakılır. 3 İş günü içerisinde şubeye giderek ürünü teslim almamanız durumunda paketiniz Yurtiçi Kargo şirketi tarafından bize iade edilir.
Teslim aldığınız üründe hasar, eksiklik veya yanlışlık olması durumunda Kargo personelinden hasar tutanağı hazırlamasını isteyiniz. Bu ürünleri teslim almayınız ve bize geri iade ediniz.
Yurtiçi Kargo tarafından tüm Türkiye genelinde teslimat yapılmaktadır. Ürünlerin depomuzdan çıkış anından itibaren ne kadar sürede teslim edileceğini Teslimat süresi hesaplama aracını kullanarak bulabilirsiniz. Teslimat sürelerini hesaplama konusunda Yurtiçi Kargo sitesinde yayınlanan aşağıdaki tablo da işinize yarayabilir.
Ürün ve Hizmetler |
Kapsam**** |
Teslimat Hizmet Günleri |
Hedeflenen Teslim Süresi* |
|
Minimum |
Maksimum |
|||
Şubeden Şubeye |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
2 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
3 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
4 İş Günü |
||
Kapıdan Şubeye |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
3 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
4 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
5 İş Günü |
||
Şubeden Kapıya |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
3 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
4 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
5 İş Günü |
||
Kapıdan Kapıya |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
4 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
5 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
6 İş Günü |
Teslimat
Siparişinizin durumuna Siparişlerim bölümündeki Sipariş Detayı butonundan ulaşabilirsiniz. Siparişinizdeki tüm ürünlerin durumu ilgili satırlarda ayrı ayrı belirtilmektedir. Siparişinizin tedarik sürecinde, Sevk edilmiş veya İptal edilmiş olup olmadığını bu alandan takip edebilirsiniz.
Siparişleriniz Yurt İçi Kargo ile sevk edilmektedir. Sipariş Takip numarasını Sipariş Detayı sayfasında bulabilir ve üzerine tıklayarak Yurtiçi Kargo sisteminden siparişinize ait güncel bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çok sayıda ürünü aynı sipariş içinde almış olabilirsiniz. Tedarik sürecindeki farklılıklara göre ürünler adresinize farklı tarihlerde ayrı kargolar şeklinde gönderilebilir. Bununla ilgili güncel bilgiler e-posta adresinize ve Sipariş Detayı sayfasına yansıtılacaktır.
Yurt İçi Kargo ile adresinize kadar gönderilen ürünleri kontrol etmeden teslim almayınız. Taşıma esnasında kırılma ihtimali olan bir ürün sipariş ettiyseniz mutlaka koli içeriğini kontrol edin. Gelen ürün adetlerini ve fatura üzerinde yazan rakamları da kontrol ederek teslimat evrakını imzalayınız.
Yurtiçi Kargo teslimat yetkilisi tarafından, önceden belirlediğiniz teslimat adresinde bulunmamanız durumunda siparişinizi en yakın şubeden alabileceğinize dair bir not bırakılır. 3 İş günü içerisinde şubeye giderek ürünü teslim almamanız durumunda paketiniz Yurtiçi Kargo şirketi tarafından bize iade edilir.
Teslim aldığınız üründe hasar, eksiklik veya yanlışlık olması durumunda Kargo personelinden hasar tutanağı hazırlamasını isteyiniz. Bu ürünleri teslim almayınız ve bize geri iade ediniz.
Yurtiçi Kargo tarafından tüm Türkiye genelinde teslimat yapılmaktadır. Ürünlerin depomuzdan çıkış anından itibaren ne kadar sürede teslim edileceğini Teslimat süresi hesaplama aracını kullanarak bulabilirsiniz. Teslimat sürelerini hesaplama konusunda Yurtiçi Kargo sitesinde yayınlanan aşağıdaki tablo da işinize yarayabilir.
Ürün ve Hizmetler |
Kapsam**** |
Teslimat Hizmet Günleri |
Hedeflenen Teslim Süresi* |
|
Minimum |
Maksimum |
|||
Şubeden Şubeye |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
2 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
3 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
4 İş Günü |
||
Kapıdan Şubeye |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
3 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
4 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
5 İş Günü |
||
Şubeden Kapıya |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
3 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
4 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
5 İş Günü |
||
Kapıdan Kapıya |
600 km altı |
Pazartesi - Cuma // 09:00 – 18:00 |
1 İş Günü |
4 İş Günü |
600 - 1200 km arası |
2 İş Günü |
5 İş Günü |
||
1200 km üstü |
3 İş Günü |
6 İş Günü |